Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2017 13:39 - Една принцеса трябва да знае как да сяда
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5326 Коментари: 32 Гласове:
34

Последна промяна: 15.12.2017 13:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Това се пише под въздействие на прочетеното в постинга на колегата Красимир

За нефренското поведение на мадам Макрон по отношение на нашата президентша. Че е избрала злепоставящи за нея фотоси. Че на тях, тя , французойката, чувствително по-възрастна , изглежда по-добре от Българката!
Не, нещата наистина са такива, както ги е описал!
Но те ме накараха да поразсъждавам по темата

Спомням си една командировка в София през осемдесетте години . В центъра на София се беше събрала група младежи-горе долу на моя възраст .  Забелязах бързо обекта на вниманието им
Една мощна италианска спортна кола с Български номер. Спрях се и аз.  Но бързо установих, че има по сериозен обект от колата . Една госпожица, като от моден журнал с възкъса пола. Явно от червената буржоазия......
Вратата на колата се отвори.  Те явно чакаха това събитие, тя да седне в колата
Със сядането й  се разнесе възглас на неудоволствие?!  Седна безупречно, явно тренирана, нищо не се видя!

Спомням си и един друг случай.  Бяха хванали в същата поза английска принцеса.  Но на нея се видели гащите!  И я изтипосали на снимка!
Носят снимките на кралицата, с очакване тя да каже как да процедират в случая?
Кралицата ги разгледала и ги отместила небрежно настрани.  Единствената и реакция е била, че една принцеса трябва да знае, как да сяда в кола!
Следователно не е виновен папаракът, а тя, принцесата, е виновна, че му е предоставила подобна гледка!

Та,   госпожа Макрон била виновна, че избрала фотоси за публичен показ с нашата президентша, на които тя изглеждала добре, а нашата-не! За да я злепостави?!
Категорично ,не е това причината!
Просто тя е избрала фотоси, на които тя самата изглежда добре!  Като се има предвид, че е с около 20 години по-възрастна от президентшата ни, тя има право на такъв подбор.  Впрочем ,това ,  да изглежда добре, е в кръвта на всяка жена!
Да не говорим за французойките !
Те са шампионки!

Та,  не я е грижа госпожа Макрон, как изглежда нашата госпожа !
ТОВА Е НЕЙНА ГРИЖА!
Та в никакъв случай   французойката не е постъпила злонамерено!  Просто се е грижила само за себе си! Другата -да се погрижи тя за себе си!
Та какво повече да се каже по въпроса?

Двата примера горе са достатъчно красноречиви!
Жените от висшето общество трябва да знаят как да сядат, в кола например, за да не им се видят прелестите.  Учудващо,  Българката от 80-те години се представи                                                                   по- добре от английската принцеса

Е, на нашата президентша е простимо- тя е отскоро във висшето общество!



Гласувай:
35


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ...
15.12.2017 13:44
Съгласен съм с написаноот от теб и добре си го написал!

Не знам за какви фотоси иде реч, но аз харесвам г-жа Макрон впрочем.
цитирай
2. germantiger - ...
15.12.2017 13:51
Не съм фен на другаря Радев, но президетшата на България изглежда добре, въпреки че е доста висока жена, има добра фигура.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
15.12.2017 13:58
germantiger написа:
Съгласен съм с написаноот от теб и добре си го написал!

Не знам за какви фотоси иде реч, но аз харесвам г-жа Макрон впрочем.


Публикувани са някъде общите фотоси на двете президентши Красимир ти коментираше....
Спомням си Желю Желев на прием при Буш старши
С оранжеви чорапи и три четвърти панталон, сложил крак връз крак срещу Буш И Буш вперил поглед в чорапите му
Лека му пръст на Желев, в случая той не е виновен Съпътстващите е трябвало да го поправят
И аз веднъж отидох на една среща на високо ниво по домашнему Ами хотелът беше на 200 метра от нас С жилетка
Още като ме видя жената, завеждаща международни връзки, ме изгони с думите, че знае, че живея наблизо, да се махам, без костюм и вратовръзка да не и се мяркам пред очите!

Хубав ден, Германтигър!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Да, президентшата се води бурга...
15.12.2017 14:02
Да, президентшата се води бургазлийка
Да, има спортна фигура
Може би е била уморена
Но както при Желю Желев, от село Веселиново ли беше, до Белия дом разликата е като от тук до Луната!

Хубав ден!
цитирай
5. mileidi46 - Здравей :)
15.12.2017 16:24
....и двете изглеждат като текезарски труженички пред Мелания Тръмп:)))
мое мнение,и не разбирам какво отношение имат те...към международната шизофрения..???
Светът би трябвало да се занимава повече с поведението на съпрузите им!!!
Поздрави от Видин!!
П.П
принцесите се раждат(може и на село),а не се изграждат!!
На всяка ,,изградена принцеса",селянията и прозира..,дори под златните доспехи:)))
цитирай
6. schumpov - Червените принцеси някога бяха ...
15.12.2017 16:37
Червените принцеси някога бяха школувани, мани ги тия димократски силяндуре.
цитирай
7. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
15.12.2017 20:13
mileidi46 написа:
....и двете изглеждат като текезарски труженички пред Мелания Тръмп:)))
мое мнение,и не разбирам какво отношение имат те...към международната шизофрения..???
Светът би трябвало да се занимава повече с поведението на съпрузите им!!!
Поздрави от Видин!!
П.П
принцесите се раждат(може и на село),а не се изграждат!!
На всяка ,,изградена принцеса",селянията и прозира..,дори под златните доспехи:)))


Приятно ме изненада!
Знаеш, че сме сродени с Видин!
Като дете майка ми и баща ми всяка година ме водеха във Видин
Милите, имали са някакво предчуствие, може би!?......
После с някакво особено чувство ходех във Видин Е, разбрах причината!

Да , Меланито е особена, висша порода! Ами щом е успяла да озапти такъв нерез като Тръмп, шапка и свалям! Да, онези са типични колхознички пред нея! Каквото и да правят или да се правят!
Наша кръв е -словенка! Наричат ни славяни, но сме словени-не по славата , а по словото хора!

Хубави празници ти пожелавам!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Щумпов!
15.12.2017 20:19
schumpov написа:
Червените принцеси някога бяха школувани, мани ги тия димократски силяндуре.


Да, онези бяха като Янус- с глави, с две в противоположни посоки лица
Едното контролира нас, да не бламираме народната власт, а другото е щироко отворено към благините на запада? Да не ги изпусне! Има и ресурсите за това, не са проблем от финансова страна!
Да, школувани бяха, убедих се сам!
Хем предизвиква с облеклото си, хем и не допуща да и гледат пикантериите!

Хубава вечер!
цитирай
9. leonleonovpom2 - Защо са шампионки французойките?
15.12.2017 20:38
Спомням си една стажантка Младо момиче
Носеха се страхотни аромати от нея Като мъж, приемах ги като дърводелец
Веднъж подхвърлих на колежките нещо присмехулно, като очаквах да я оплюят Но те ме изненадаха с думите, че момичето е съвършено и те трябва да се поучат дори от него?
Но върхът беше едно отиване в предприятие в града Уговорихме си среща в града
И виждам нещо неземно да се движи към мен Отместих погледа си, но неземното се спря пред мен и поздрави?
Как се беше докарала, не можах да я позная, освен, че ми взе акъла?!
цитирай
10. germantiger - +
15.12.2017 22:46
МЕЛАНИЯ КНАУС - АВСТРИЙСКА СЛОВЕНКА Е СЕКС

тя не е президентша, а буквално култова за шибане казано честно
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
15.12.2017 22:56
germantiger написа:
МЕЛАНИЯ КНАУС - АВСТРИЙСКА СЛОВЕНКА Е СЕКС

тя не е президентша, а буквално култова за шибане казано честно


Сигурно, щом е модел, не е божа кравичка! Впрочем такава е ,мъжеядка!
Той е като кученце, когато тя е край него Явно го е опитомила, без нея щеше да е президент на куково лято
Сигурно има и австрийска кръв, но се сещам и за Ивана - и тя беше модел и му разказа играта! Факт е, че дъщеря им носи нейното име, а не неговото
Истината е, че налита на жени от Източна Европа и то модели

Лека нощ!
цитирай
12. germantiger - ...
15.12.2017 23:38
Словения всъщност е централна Европа, да не говорим, че по култура и влияние е запад, а мелания си е австрийска да я наречем словенка.

Иванка си беше и е чехкиня ако добре помня, там е ясно.

Тръмп доколкото съм гледал за него има вкус за жени поне близък до моя или аз до неговия - една Марла Мейпълс лично за мен е била страхотна, бил е и с нея.
цитирай
13. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
16.12.2017 00:05
Води се словенка, Германтигър, пък какви и са корените, тя си знае
Между другото словенският е много близък до нашия, лесно се разбира Но те не ни обичат много, не ми е ясна причината Словения горе долу я познавам, да, австрийското влияние там е безспорно!
Какво да ти кажа, мъжът, за какъвто и да се смята, накрая винаги е изработен от жените Та и Тръмп. Ивана, при развода го върна десет години назад
Та и той е развил комплекс, че е водещ във връзките с жените Но като гледам, водеща е Мелания

Лека нощ!
цитирай
14. germantiger - ...
16.12.2017 00:12
В словения има бол австрийци, както и в една провинция на австрия бол словенци

кнаус е германска фамилия от векове

циганите се водят българи също, но знаеш какви са

не познавам тръмп изтънко и не ми е особено симпатичен, но ще се доверя на това което пишеш, че е изработен, то много често мъжете сме изработени от жени9те :)
цитирай
15. leonleonovpom2 - Да, така е! А и в Италия има слов...
16.12.2017 00:49
Да, така е!
А и в Италия има словенци Смесването е станало по времето на Австро- Унгария Даже в иИталия има град Горица, което си е чисто словенско, дори Българско име!

Лека нощ!
цитирай
16. germantiger - ...
16.12.2017 08:58
А в италия знаеш има цял германоговорящ регион южен тирол
цитирай
17. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
16.12.2017 09:54
Разликата между истинските и фалшивите принцеси е, че истинските винаги знаят кога, какво и колко да покажат, защото себе-уважението им идва от вътре и си знаят стойността...
Хубав ден, приятелю!
цитирай
18. krumbelosvet - Наистина ли
16.12.2017 11:12
Наистина ли не знаете, г-н Леонов, че на една високопоставена особо се правят СТОТИЦИ снимки, за да се изберат най-сполучливите. Същото се прави и на врага, за да се изберат най-лошите. Това важи и за Красавицата и за Звяра. НЕ МОЖЕ всички кадри да са добри. Добрите кадри са ИЗБРАНИ. Лошите - също. И НЕ ВЯРВАМ вие да не знаете това. Но вие СТЕ СЕ ИЗТЪРВАЛИ с един детаил, който обяснява всичко. В началото на поста, покрай италианската кола, слагате дама от ЧЕРВЕНАТА БУРЖОАЗИЯ. Как го разбрахте? Със синьото си сърце, подскачало по психотронни митинги...
цитирай
19. krumbelosvet - О, и цензура.
16.12.2017 11:17
Демократично. А аз, тутултарист, както казваше ЖЖ, никога не цензурирам. Само понякога трия бесния и разпасан българомразец гергер, с който, виждам, сте в отлични отношения. Нормално. Антикомите и руфабите мразят и българите.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
16.12.2017 14:09
germantiger написа:
А в италия знаеш има цял германоговорящ регион южен тирол


за Шталия много мога да говоря
Да, има германо езични, както в Швейцария има италиано езични-В Тичино например!
Съвременната европейска цивилизация в значителна степен е дело на Рим!

Хубав ден!
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Огняне!
16.12.2017 14:17
batogo написа:
Разликата между истинските и фалшивите принцеси е, че истинските винаги знаят кога, какво и колко да покажат, защото себе-уважението им идва от вътре и си знаят стойността...
Хубав ден, приятелю!


Да, съграсен съм с мнението ти!
Но все пак ,всички сме хора, стават грешки!
Виждам ,че в коментар ме атакуват за червените принцеси, откъде съм бил сигурен ,че са такива?! Ами в средата на 80- те години само това остава, да съм я сбъркал с някоя потомствена принцеса от двете Български царства
Когато всяка стотинка на простосмъртните беше под контрол/ горе долу като сега/, кой можеше да ползва кола за няколко стотин хиляди долара?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
22. leonleonovpom2 - Здравей, Красимире!
16.12.2017 14:37
krumbelosvet написа:
Наистина ли не знаете, г-н Леонов, че на една високопоставена особо се правят СТОТИЦИ снимки, за да се изберат най-сполучливите. Същото се прави и на врага, за да се изберат най-лошите. Това важи и за Красавицата и за Звяра. НЕ МОЖЕ всички кадри да са добри. Добрите кадри са ИЗБРАНИ. Лошите - също. И НЕ ВЯРВАМ вие да не знаете това. Но вие СТЕ СЕ ИЗТЪРВАЛИ с един детаил, който обяснява всичко. В началото на поста, покрай италианската кола, слагате дама от ЧЕРВЕНАТА БУРЖОАЗИЯ. Как го разбрахте? Със синьото си сърце, подскачало по психотронни митинги...


Първо, директна благодарност, че ползвах темата ти!
Не че страдам от липса на тематика, напротив,много идеи си стоят неразработени! Но счетох ,че трябва да взема отношение!
Аз съвсем коректно съм ползвал изложеното от тебе Никъде не съм казал, че говориш, да речем неистини Приемам всичко дословно, както си го дал!

Смятам, че познавам характера на французойките Тя би постъпила така, ако президентшата я е обидила кръвно, което не допускам!
Сега, твърдо, фпранцузойката ще избере снимки ,на които изглежда добре
Българката също би направила подобен избор!
За ответната страна има три възможности да изглежда по-зле, еднакво и по- добре
Имам два въпроса към тебе
Ти откъде знаеш ,че Макрон има фотоси ,на които е зле и Респективно президентшата ни е по - добре? Казваш ,че са скрити!
И вторият въпрос, считаш ли за нормално нашата президентша да изглежда зле? И ако това е така, Макрон ли е отговорна за случилото се?
Да не би да кажеш, че по поръчка на Макрон е лошия вид на нашата президентша?

Ако в средата на 80-те принцесата не е червена, остава да е с потекло от предишните Български царства Но щеше да е с каляска, а не с ъс супер автомобил!
Смятам, че ясно съм се изразил Не познавам всички кадри от събитието, да избирала е кадри ,на които е найдобре-Макрон Но ако президентшата ни не е на ниво на тях, това е случайно! По-горе коментирах Това е френска куртоазия, думата е тяхна!Няма да я престъпи, особено пък на това ниво!

Хубав ден!
цитирай
23. leonleonovpom2 - Демократично. А аз, тутултарист, ...
16.12.2017 14:57
krumbelosvet написа:
Демократично. А аз, тутултарист, както казваше ЖЖ, никога не цензурирам. Само понякога трия бесния и разпасан българомразец гергер, с който, виждам, сте в отлични отношения. Нормално. Антикомите и руфабите мразят и българите.


С всеки, държащ нормален език, се стремя да поддържам нормални отношения!
Политиката съм я загърбил доста отдавна Ясно ми е ,че всички политикани са от един отбор-отвяващ България, така ,че да изчезне, но на различни постове!
Как ще ми обясниш ,че точно на червеените децата, първоначално с фондации излягаха от България? Че изнесоха милиарди-не в Русия, а на запад?
Да не би да кажеш ,че лъжа Аргументите ми в тази област са железни!
Така ,че моля те ,не ме набърквай в псевдополитика
Цензура знаеш ли защо съм сложил? Защото някои бъркат блога ми с клозет или нещо друго Ти в спалнята си би ли допуснал някой да ходи по голяма нужда? Ако се случи само веднъж, ще я заключваш , нали?
Блогът ми беше открит Но някои комплексари счетоха това за моя слабост? Е, съжалявам, но съм принципен Свестните коментари, на свестни хора нямат никакъв проблем
Ти как си представяш, някой да ме псува като каруцар и поради свободния достъп произведението му да цъфне и стои тук, при положение, че не съм го забелязал? Примерно-отсъствам!
Криворазбрана демокрация, явно нея имаш предвид!
Ти имаш ли изтрит от мене коментар?
Да, цензурата ми помага да не пропускам коментар във вече 500-те постинга Това е също нейно предимство
Но, ако се убедя, че не съм обект на комплексари вече, тя ще отпадне!
Повтарям, допускам всички интелигентно написани коментари, дори да не ми харесват и да са критични!

Хубав ден!
цитирай
24. krumbelosvet - Вие май не сте видели снимките.
16.12.2017 15:59
Не французойката. ВСЯКА жена, па и всеки мъж ще избере снимки, на които изглежда добре. Но ако е възможно, вижте снимките.
На въпросите. Не вярвам да ЛЮБИТЕЛСТВА Макрон. Снимките не се селфита. Значи, има фотограф (какви елементарни неша ме карате да обяснявам). Една президентша няма какъв да е фотограф, а перфектен професионал, а във Франция това значи най-висша класа. Тоя човек НЕ МОЖЕ да не е заснел стотици, много стотици ако не хиляди кадри, за да си ИЗБЕРЕ ПРЕЗИДЕНТШАТА предложеното от него най-добро. (Случайно вчера бяхме със сватове, млади родители и внуци на снимки в професионално студио. Нас, простите хора, ни щракаха СТОТИЦИ пъти, и младите останаха да избират.) Затова съм СИГУРЕН, че Макрон е избрала СПЕЦИАЛНО не само тя дя изглежда добре ,но и нашата за изглежда не-добре.
Второ, нашата формално погледната НЕ ИЗГЛЕЖДАШЕ ЗЛЕ. Примерно, кадър анфас с двете уши и осветление отдолу (това може и да се симулира електронно). Та така.
Развам се, че Макрон има такв защитник у нас.
цитирай
25. leonleonovpom2 - Не, доверих се на написаното от тебе!
16.12.2017 18:08
krumbelosvet написа:
Не французойката. ВСЯКА жена, па и всеки мъж ще избере снимки, на които изглежда добре. Но ако е възможно, вижте снимките.
На въпросите. Не вярвам да ЛЮБИТЕЛСТВА Макрон. Снимките не се селфита. Значи, има фотограф (какви елементарни неша ме карате да обяснявам). Една президентша няма какъв да е фотограф, а перфектен професионал, а във Франция това значи най-висша класа. Тоя човек НЕ МОЖЕ да не е заснел стотици, много стотици ако не хиляди кадри, за да си ИЗБЕРЕ ПРЕЗИДЕНТШАТА предложеното от него най-добро. (Случайно вчера бяхме със сватове, млади родители и внуци на снимки в професионално студио. Нас, простите хора, ни щракаха СТОТИЦИ пъти, и младите останаха да избират.) Затова съм СИГУРЕН, че Макрон е избрала СПЕЦИАЛНО не само тя дя изглежда добре ,но и нашата за изглежда не-добре.
Второ, нашата формално погледната НЕ ИЗГЛЕЖДАШЕ ЗЛЕ. Примерно, кадър анфас с двете уши и осветление отдолу (това може и да се симулира електронно). Та така.
Развам се, че Макрон има такв защитник у нас.


Не защитавам Макрон!
На мен не ми е симпатична
На тази възраст, да се ожени за ученика си? Има големи деца! Тя деца не може да му роди! Има нещо гнило в Дания....
Но не е френско това ,умишлено да злепостави гостенката си
Общо взето французите имат гаден характер и нанасят изненадващи удари Но нещо трябва да ги предизвика
А на такова ниво те ще са сдържани, от куртоазия!
Нали следващият път, у нас, като връщат визитата, ще и го върнат!
Тя има спортна фигура, но сбръчканото лице на 90 годишна баба, как ще го прикрие?

Повтарям и за себе си, французите са добре прикрити гадняри, това се знае от Калояново време още! За себе си-обичам Франция, но чувствително по-малко, почти никак , французите
С тях съм нащрек !Имал съм само един истински приятел от тях и той беше от Квебек-изменен французин!
Но както винаги нашата дипломация не е на ниво!
Ами тя на времето допусна Ж.Ж. при Буш по три четвърти панталони, гарнирани с оранжеви чорапи.......

Разбрахме се , просто коментирам истината, каквато я намирам и считам ,че е!

Хубава вечер!
цитирай
26. germantiger - финално
16.12.2017 21:04
Имам чувството, че сме влезли в режим на "надкачване" в който аз слекота мога да изляза казано шеговито победител, защото за цивлизацията епохи наред, германците са дали повече отколкото българите.

Отделно германските народи условно да ги наречем дават облика на европейската и световна цивлизация много повече от рим, рим е фундамент, но нищо повече, оттам насетне повеето е дело на народите от германската езикова група - флот, армия, наука, икономика, свертовния език днес и огромна част от изкуството са дело на англоговорящите нации и ге4рманоговорящите, а те са германска езикова група и двата "клона".

Подобно сравнение обаче и заключение, не е особено коректно и е доста грубо, за това независимо, че го маркирах, не го поддържам звучащо така елементарно, макар в същността си да е истинно.

Тръгнахме от Мелания Кнаус при която ти се поспря и "позаяде" каква се водила, а аз продължих това надкачване казано така на шега. Всъщност си говорим, макар извън темата, така-че извини ме ако не
о съм додал в повече.

П.С. КЪМ КРУМЧО

ЛЕОН Е ЧОВЕК, КОЙТО СЕ ОПИТВА ДА БЪДЕ БАЛАНСЬОР И НИКОГА ГРУБО НЕ Е ПЛЮЛ ПО КОМУНИСТИ ИЛИ РУСНАЦИ, ТОЧНО НЕГО НЕ ВЪРВИ ДА КЛЕЙМИШ И КВАЛИФИЦИРАШ, НАПРОТИВ - ЛЕОН Е ЧОВЕК С КОЙТО ПОЧТИ ВСИЧКИ В БЛОГА МОГАТ ДА КОНТАКТУВАТ И РАЗГОВАРЯТ (само двама идиоти не могат с него - рустамчо и маркомагарето)
цитирай
27. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
16.12.2017 21:25
Да, рим е базата, основата Дал е началото След като слиза от сцената ,други са продължили процеса на развитие.....

За мелания сигурно си прав не съм се интересувал от родословното и дърва, знам ,че се води от Слевенски произход
Но доколкото знам, Тръмп е с германски произход
Впрочем, имаше и един българин ,вицепрезидент при Никсън, Спиро Егню или Агнев-е македонец, като подробност

Благодаря ти за добрите думи!
Да, точни са!
Не гоня конфронтация! Търся положителното, а не отрицателното Е, ппояви ли се ,маркирам го, но не съм търсач на него И да ликувам ,като го открия, обикновено случайно
Впрочем, това е професионално качество В един опит търся максимално положителното, което може да се извлече от него, а не ми е целта например да докажа, че не става
Никога няма да почна нещо с нагласата ,че няма да стане
На въпросните двама ясно казах- Като са толкова велики, единият се е самоназначил за рецензент/ поздчертава думата, явно не е наясно със смисъла й/, другият - за биограф, да представят списък с по 12/ само/ публикации, в пресата например!
В срок от седем дни Предостатъчен!
Е, минаха доста по седем дни, но ...тишина И нищо!
Чиста проба самозвананци....

Хубава вечер, Германтигър!
цитирай
28. pvdaskalov - * 1 *
17.12.2017 11:38
Как ги правиш тези работи, Лео?
Че то на научна конференция няма толкова изказвания! Сладкодумен и актуален разказвач си. На мен не ми пука ще се изложа или не. На работа съм ходил с четка за зъби в джобчето на ризата, а веднъж си хвърлих обяда за службата в кофата за смет, а торбичката с боклуците сложих на седалката в метрото. Десетина минути се радвах искрено на усмихнатите погледи на разни госпожи и госпожици, докато пътувах до спирка "Сердика", но никоя не ми направи добрината да ми каже причината. А аз, видя ли дама с етикета на блузата, възвратен да се вижда на вратлето, приближавам се дискретно и тихичко я предупреждавам.
Прав си, че не папарците са виновни, ние самите трябва да внимаваме. Спомням си един клип как човек, приличащ на Берлускони, си бърка в носа, вади нещо от него, прави го на топче и накрая го опитва на вкус.
Французин среща известен френски професор в Лондон и го пита защо е тъй небрежно облечен, а той отговаря: "Тук никой не ме познава!" "Ама ти и в Париж ходиш разгащен!" "Е, там всички ме познават!"
Юлия в права, Меланито обира точките. Все ми се струва, че заради нея го избраха, Ама и снахите на Чарлз си ги бива. Като пролетни цветя.
В днешно време още ли има хора, на които гащичките им правят впечатление?
От кълчотенето на балеринките на Слави ще станем по-нечувствителни от гинеколозите.
Хубава неделя, Ваньо, и давай нататъка. Правиш диря.
П и е р
цитирай
29. leonleonovpom2 - Блрагодаря ти, приятелю Пиер!
17.12.2017 13:16
pvdaskalov написа:
Как ги правиш тези работи, Лео?
Че то на научна конференция няма толкова изказвания! Сладкодумен и актуален разказвач си. На мен не ми пука ще се изложа или не. На работа съм ходил с четка за зъби в джобчето на ризата, а веднъж си хвърлих обяда за службата в кофата за смет, а торбичката с боклуците сложих на седалката в метрото. Десетина минути се радвах искрено на усмихнатите погледи на разни госпожи и госпожици, докато пътувах до спирка "Сердика", но никоя не ми направи добрината да ми каже причината. А аз, видя ли дама с етикета на блузата, възвратен да се вижда на вратлето, приближавам се дискретно и тихичко я предупреждавам.
Прав си, че не папарците са виновни, ние самите трябва да внимаваме. Спомням си един клип как човек, приличащ на Берлускони, си бърка в носа, вади нещо от него, прави го на топче и накрая го опитва на вкус.
Французин среща известен френски професор в Лондон и го пита защо е тъй небрежно облечен, а той отговаря: "Тук никой не ме познава!" "Ама ти и в Париж ходиш разгащен!" "Е, там всички ме познават!"
Юлия в права, Меланито обира точките. Все ми се струва, че заради нея го избраха, Ама и снахите на Чарлз си ги бива. Като пролетни цветя.
В днешно време още ли има хора, на които гащичките им правят впечатление?
От кълчотенето на балеринките на Слави ще станем по-нечувствителни от гинеколозите.
Хубава неделя, Ваньо, и давай нататъка. Правиш диря.
П и е р


Ти си от хората, чието мнение или препоръка не мога да подмина!
Да, Тръмп без Мелани е нула!Никога нямаше да бъде избран! Защото тогава ще се извадят недостатъците му на преден план! А сега има желязна защита!
Който се опита да го критикува, например ,че е луд или пък изкуфял, веднага ще получи отпор от опонента- Чакай бе! Не виждаш ли каква жена има! Ще тръгне ли тя с луд или изкуфял? Защо не е избрала тебе, а него?
Не! Не! Тя му е най-мощният избирател ! Осигурила му е милиони гласове, вероятно поравно от мъже и от жени! Но това е друга тема!

Хубав ден, прятелю !
цитирай
30. leonleonovpom2 - Здравей отново, приятелю Пиер!
17.12.2017 13:42
Като спомена за бъркащия си в носа, си спомних за друг пикантен случай
За треньора на германците по футбол - Льов Той иначе е симпатяга и великолепентреньор!
Но на един мач на отбора му камерите го изловиха, как се почесва отзад И в добавка, помирисва същия пръст, с който се почесва!
Не, че германците бяха на път да паднат и той нещо се беше уплашил? Напротив, биеха!
Сигурен съм обаче, че втори път в никакъв гаф няма да го уловят!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
31. germantiger - ...
17.12.2017 14:32
Йоахим Льов са го улавяли и продължават да го ловят и ще го ловят десетки пъти

до момента са го снимали как

- се бара под мишниците и си мирише пръстите

- си вади сополи и не дай Бог ги лапа

- се бара в гащите и после се здрависва с треньора на италия ли беше

Льов постоянно прави тия простотии и нон-стоп го показват, това му е идиотско много
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Германтигър!
17.12.2017 19:20
germantiger написа:
Йоахим Льов са го улавяли и продължават да го ловят и ще го ловят десетки пъти

до момента са го снимали как

- се бара под мишниците и си мирише пръстите

- си вади сополи и не дай Бог ги лапа

- се бара в гащите и после се здрависва с треньора на италия ли беше

Льов постоянно прави тия простотии и нон-стоп го показват, това му е идиотско много


Да, имаше и други издънки!
Да не би да влияе ,че е от Източна Германия?
Едва ли?
Иначе беше отличен футболист и не по-малко добър треньор е!

Хубава вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9133616
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102591
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031